notariele team sabine van suijdam   osborne clarke   20251001 Algemeen

Uitbreiding notariële praktijk Osborne Clarke

Per 1 oktober maken notaris en partner Sabine van Suijdam en kandidaat-notarissen Kristianne Voorn en Paula Schouten de overstap van Westvaer naar Osborne Clarke. Daarnaast start ook Maxime Graveland als kandidaat-notaris in het notariële team. De uitbreiding van dit team is onderdeel van de groeistrategie van Osborne Clarke.

Per 1 oktober maken notaris en partner Sabine van Suijdam en kandidaat-notarissen Kristianne Voorn en Paula Schouten de overstap van Westvaer naar Osborne Clarke. Daarnaast start ook Maxime Graveland als kandidaat-notaris in het notariële team. De uitbreiding van dit team is onderdeel van de groeistrategie van Osborne Clarke.

Cars-Jan van Gool, notaris & partner bij Osborne Clarke Nederland: "Door de groei van onze notariële praktijk en gezien de expertise en ervaring van Sabine is haar komst een mooie aanwinst. Wij kijken uit naar een prettige samenwerking."

Over Sabine van Suijdam

Sabine is gespecialiseerd in het ondernemingsrecht met een focus op het begeleiden van transacties, onder meer op het gebied van M&A, venture capital en private equity. Sinds maart 2021 was zij partner bij Westvaer (voorheen Hermans & Schuttevaer Notarissen). Daarvoor werkte ze ruim 14 jaar bij Wintertaling waar ze sinds 2014 als partner verbonden was.

Sabine zegt: "Ik heb behoefte om weer nauw samen te werken met advocaten en in het bijzonder met advocaten die zich bezighouden met hoogwaardige transacties. Bij een interdisciplinair kantoor als Osborne Clarke kan dat bij uitstek. Gezien mijn sterk ontwikkelde internationale praktijk, is het internationale netwerk van Osborne Clarke bijzonder interessant."

Gerelateerde berichten

17 februari 2022
ESG principles start to shape Dutch debt financings
What are the sustainability dynamics entering into loan markets in the Netherlands?
28 maart 2022
Dutch consumer watchdog clamps down on ‘influencers’ buying fake likes and followers
Enforcement activity highlights the need to vet influencers before the roll-out of marketing campaigns