juliet.de graaf Financial Regulatory

Juliet de Graaf benoemd als partner bij Osborne Clarke

Internationaal advocaten- en notarissenkantoor Osborne Clarke maakt bekend dat Juliet de Graaf per 1 januari 2024 wordt benoemd als partner in de Financial Regulatory praktijk in Amsterdam. De benoeming van Juliet geeft een verdere impuls aan de aanhoudende groei van het kantoor in Amsterdam.

Juliet is gespecialiseerd in een breed scala aan financiële toezichtregelgeving. Ze richt zich met name op de betaalmarkt en de bankensector, markttoegang en daaraan gerelateerde vergunningstrajecten, implementatietrajecten omtrent nieuwe regelgeving, governance en uitbesteding.

Cliënten beschrijven Juliet, onder meer, als:

"Een uitstekende advocaat die het verschil maakt met haar diepgaande markt- en productkennis."

"Een oplossingsgerichte advocaat die zeer complexe informatie snel verwerkt."

"Zeer gedreven en op de juiste manier commercieel ingesteld."

Johannes de Jong, partner en hoofd van het  Financial Regulatory team:

"Ik ben trots om Juliet als partner in Amsterdam te verwelkomen. Haar benoeming past bij de groei van Osborne Clarke in Amsterdam en in het bijzonder de Financial Regulatory praktijk. Met de benoeming van Juliet zetten we een belangrijke stap voor verdere groei van die praktijk. Daarnaast sluit haar ervaring goed aan bij de steeds complexere en internationale vragen van onze cliënten."

Gerelateerde berichten

25 mei 2022
Update of the Dutch Media Act: strengthened monitoring of 'popular' influencers
Watchdog with teeth starts with supervision on influencers, but focuses on education of influencers first. As if it was not already challenging enough to navigate through the continuously changing maze of rules applicable to influencer marketing, the Dutch media authority (Commissariaat voor de Media) just announced additional rules for 'popular' influencers. In this blogpost, we will bring you up to speed with what’s going on and what this means for advertisers too.