amsterdam corporate m a en re teams ranked in Algemeen / Corporate M&A

Corporate M&A and Real Estate teams ranked in Chambers Europe 2023

Osborne Clarke Netherlands is proud of the rankings of our Real Estate and Corporate M&A teams and the individual rankings of Herke van Hulst (M&A) and Bas Beenen (Real Estate) in Chambers Europe.
Osborne Clarke Netherlands is proud of the rankings of our Real Estate and Corporate M&A teams and the individual rankings of Herke van Hulst (M&A) and Bas Beenen (Real Estate) in Chambers Europe. We thank our clients for their trust and great feedback: "I've had excellent experiences in recent years in terms of their expertise, speed of action and negotiation skills." "The Osborne Clarke team was incredibly responsive to our needs and anticipated issues ahead of time, which helped us close the transaction by our desired closing date." Congratulations to all team members for the great team effort!

Gerelateerde berichten

23 februari 2024
Interview met Casper en Maartje over hun werkervaing in Barcelona
Het Osborne Clarke TREK programma biedt medewerkers van OC de mogelijkheid om voor een bepaalde periode vanuit één van de internationale OC kantoren te werken, kennis te vergroten en relaties op te bouwen. Maartje Tan en Casper Schnepper hebben afgelopen najaar ons Nederlandse kantoor verruild met met het Osborne Clarke kantoor in Barcelona waar ze 3 maanden verbeleven. Lees hier hun ervaringen.
7 september 2023
Interview Charlie van der Star over studie en werk in het Real Estate team
‘In de energie- en klimaattransitie gaat er natuurlijk heel veel spelen’ Advocaat Charlie van der Star vindt het belangrijk dat haar werk tastbaar is. Ze voelt zich thuis in de wereld van bouw- en vastgoedprojecten en duurzame energieprojecten, waar ze haar privaatrechtelijke en publiekrechtelijke kennis kan combineren. Ze hoopt zich verder te kunnen ontwikkelen in duurzaamheidsprojecten. 'Het is voor mij heel belangrijk dat mijn werk een toevoeging is aan de maatschappij.'
28 maart 2022
Dutch consumer watchdog clamps down on ‘influencers’ buying fake likes and followers
Enforcement activity highlights the need to vet influencers before the roll-out of marketing campaigns