Algemeen

Plan(t) je toekomst

Bij Osborne Clarke zijn we ons bewust van de rol en impact die wij (kunnen) hebben op mens, maatschappij en klimaat.

Bij Osborne Clarke zijn we ons bewust van de rol en impact die wij (kunnen) hebben op mens, maatschappij en klimaat. Daarom zijn wij in samenwerking met Just Diggit een campagne gestart om de woestijn in Afrika weer een stukje groener te maken. Elke student die zich aanmeldt bebost een stukje Sahara en inspireert en mobiliseert lokale inwoners en boeren om hun eigen land te gaan vergroenen.

Wil je meer weten over deze campagne en/of je direct aanmelden? Klik dan hier

Gerelateerde berichten

25 mei 2022
Update of the Dutch Media Act: strengthened monitoring of 'popular' influencers
Watchdog with teeth starts with supervision on influencers, but focuses on education of influencers first. As if it was not already challenging enough to navigate through the continuously changing maze of rules applicable to influencer marketing, the Dutch media authority (Commissariaat voor de Media) just announced additional rules for 'popular' influencers. In this blogpost, we will bring you up to speed with what’s going on and what this means for advertisers too.
21 maart 2023
Corporate M&A and Real Estate teams ranked in Chambers Europe 2023
Osborne Clarke Netherlands is proud of the rankings of our Real Estate and Corporate M&A teams and the individual rankings of Herke van Hulst (M&A) and Bas Beenen (Real Estate) in Chambers Europe.
19 januari 2023
Babette over haar werk als Personal Assistant bij Osborne Clarke
Babette Vreekamp is 24 jaar oud en werkt meer dan 2 jaar bij Osborne Clarke als Personal Assistant.